close
info
închide
închide
 
newsletter Aboneaza-te la newsletter!
OK
Servicii Parodontologie
Servicii Parodontologie - Terapia...
 
 

Un somn mai odihnitor in mod natural

Un somn mai odihnitor in mod natural
O durata a somnului de 8 ore pe noapte va poate ajuta sa va protejati inima, sa va mentineti sub control nivelul de stres, sa va mariti buna dispozitie, si sa va conservati memoria. Potrivit unor studii, procentul oamenilor care dorm cate 8 ore pe noapte a scazut in ultimii ani iar numarul femeilor care au probleme cu somnul a crescut.
Adoptati obiceiuri sanatoase

Daca doriti sa dormiti mai bine, incepeti prin a va imbunatatii rutina somnului. Decideti-va asupra unei ore la care mergeti la culcare si la care va treziti si incercati sa respectati cat mai bine acest program. Incercati sa va creati un mediu intunecat, comfortabil si racoros in care sa dormiti.
Adoptarea unor obiceiuri sanatoase pe tot parcursul zilei va poate ajuta sa aveti un somn mai linistit. Incercati sa reduceti aportul de cofeina, sa aveti un program de exercitii regulat si sa petreceti mai mult timp in aer liber. Toate acestea va pot ajuta sa aveti un somn mai odihnitor.

Eliberarea de stresul acumulat pe timpul zilei

Din moment ce stresul va poate impiedica sa adormiti si sa aveti un somn de calitate, crearea unei rutine prin care sa va eliberati de stres inainte de culcare va poate ajuta sa obtineti cele 8 ore mult dorite de somn. Iata cinci activitati pe care le puteti lua in considerare pentru a le introduce in rutina dumneavoastra zilnica.

1) Yoga
O sesiune zilnica poate ajuta persoanele care sufera de insomnii cronice sa-si creasca aportul de ore de somn. Atunci cand sunt practicate inainte de ora de culcare asanele usoare din yoga va pot ajuta sa va calmati mintea si sa va eliberati de tensiunea musculara acumulata pe parcursul zilei.

2) Relaxarea musculara progresiva
O alta modalitatea prin care va puteti elibera de tensiunea musculara acumulata este prin incordarea usoara si gradata a muschilor si apoi relaxarea gradata a lor. Incepeti acest exercitiu de la picioare. Incordati-va muschii pentru 5 secunde si apoi relaxati-i pentru 30 de secunde. Repetati acest exercitiu pana cand ajungeti in zona fetei. Pentru o relaxare mai eficienta, incorporati si exercitiile de respiratie profunda in aceasta rutina.






Acest articol a fost citit de 1549 vizitatori
Comentarii - Adauga comentariul tau!
* - Campuri obligatorii
Alege avatarul: *    
Nume *
Email * Nu va fi afisat pe site
 
Comentariu *
2000 caractere rămase
Verificare de securitate
Introdu codul de mai jos în câmpul alăturat:
*Acest cod ne ajută la evitarea cererilor automate

Sunt binevenite atat comentariile pozitive cat si cele negative.
Nu includeti:
- Adrese de email, numere de telefon sau orice alte informatii personale
care va apartin sau apartin altor persoane;
- Anunturi personale;
- Referiri la alte comentarii sau useri care au postat comentarii;
- Obscenitati sau cuvinte jignitoare.
Alege avatarul:
   

 
Clinica Stomatologica Bucuresti Flor Dent
Clinica Stomatologica Bucuresti Flor Dent

Clinici Stomatologice de Lux Bucuresti
Adauga bannerul tau
Asaltul Lupilor | Cursa cu obstacole