Concurs "Profilaxie dentara pentru copii"
Adaugat de Clinica Stomatologica Dr. Trufas
Clinica Stomatologica Dr. Trufas iti...
Suplimentele de acizi grasi omega 3
Cercetatorii sugereaza ca suplimentele cu acizi grasi omega 3, despre care s-a spus ca ar ameliora simptomele de depresie, va pot ajuta sa luptati impotriva anxietatii si a proceselor inflamatorii.
S-a realizat un studiu la care au participat 60 de studenti la medicina din anul intai si anul doi. La jumatate dintre ei li s-au dat suplimente pe baza de omega 3, echivalentul a patru sau cinci portii de somon consumate pe zi.
Celeilalte jumatati li s-au dat suplimente placebo. Studentii au fost intervievati de 6 ori pe parcursul studiului. In cadrul fiecarui interviu, studentii au oferit monstre de sange si au completat chestionare cu intrebari legate de stres, depresie si anxietate.
Studentii care au consumat suplimente pe baza de omega 3 au avut o scadere cu 20% a nivelului anxietatii, in comparatie cu studentii care au primit medicamente placebo. Cei care au consumat omega 3 au inregistrat o scadere a markerului IL 6( Interleukina 6), care apare in cadrul proceselor inflamatorii.
Autorii studiului au declarat ca rezultatele sunt preliminarii si ca este mult prea devreme pentru a face o recomandare in masa a consmului de omega 3. Totusi, consumul de suplimente pe baza de omega 3 nu este o idee atat de rea, mai ales ca acidul gras omega 3 este responsabil, se pare, de o multime de beneficii aduse starii generale de sanatate.
Studiul a fost publicat in revista Brain, Behavior and Immunity.
S-a realizat un studiu la care au participat 60 de studenti la medicina din anul intai si anul doi. La jumatate dintre ei li s-au dat suplimente pe baza de omega 3, echivalentul a patru sau cinci portii de somon consumate pe zi.
Celeilalte jumatati li s-au dat suplimente placebo. Studentii au fost intervievati de 6 ori pe parcursul studiului. In cadrul fiecarui interviu, studentii au oferit monstre de sange si au completat chestionare cu intrebari legate de stres, depresie si anxietate.
Studentii care au consumat suplimente pe baza de omega 3 au avut o scadere cu 20% a nivelului anxietatii, in comparatie cu studentii care au primit medicamente placebo. Cei care au consumat omega 3 au inregistrat o scadere a markerului IL 6( Interleukina 6), care apare in cadrul proceselor inflamatorii.
Autorii studiului au declarat ca rezultatele sunt preliminarii si ca este mult prea devreme pentru a face o recomandare in masa a consmului de omega 3. Totusi, consumul de suplimente pe baza de omega 3 nu este o idee atat de rea, mai ales ca acidul gras omega 3 este responsabil, se pare, de o multime de beneficii aduse starii generale de sanatate.
Studiul a fost publicat in revista Brain, Behavior and Immunity.
Acest articol a fost citit de 264 vizitatori
Dental Implant | Dentist Directory | Dental Clinics | Dentists | Dentistry | Dental Offices | Find a Dentist
Horoscop Saptamanal | Horoscop Lunar | Felicitari Aniversare | Rochii de Seara | Rochii de Ocazie | Coafuri 2012 | Tunsori 2012 | Diete de Slabit | Dieta Daneza | Dieta Disociata | Dieta Atkins | Dieta cu Supa de Varza | Director de Firme



















