Efectele negative ale utilizarii materialelor necorespunzatoare
Pacientul se prezinta cu o obturatie (plomba) incorect...
Pacientul se prezinta cu o obturatie (plomba) incorect...
Concurs "Profilaxie dentara pentru copii"
Adaugat de Clinica Stomatologica Dr. Trufas
Clinica Stomatologica Dr. Trufas iti...
Pilulele contraceptive pot preveni cancerul
Pilulele contraceptive pot preveni cancerul
Femeile care au luat pilule contraceptive la sfârşitul anilor 60 sunt expuse unui risc mai mic de a muri din cauza unui cancer, se afirmă într-un studiu britanic, ale cărui concluzii par să fie liniştitoare pentru femeile care au luat pilule din această primă generaţie de anticoncepţionale.
Potrivit AFP, studiul realizat de cercetătorii Universităţii Aberdeen pe 46.112 femei, monitorizate din 1968, timp de aproape patru decenii, nu a relevat o mortalitate ridicată în rândul femeilor care au apelat la aceste tratamente, ci dimpotrivă, medicii au observat câteva beneficii.
Rata de mortalitate a fost mai mică cu 12% în rândul femeilor care au utilizat pilule contraceptive comparativ cu cea din rândul femeilor care nu au apelat la această formă de contracepţie.
De asemenea, femeile care au apelat la contracepţia pe cale orală au prezentat o rată a mortalităţii cauzate de cancer inferioară, mai ales în ceea ce priveşte cancerul colorectal, uterin şi ovarian.
Femeile care au luat pilule contraceptive la sfârşitul anilor 60 sunt expuse unui risc mai mic de a muri din cauza unui cancer, se afirmă într-un studiu britanic, ale cărui concluzii par să fie liniştitoare pentru femeile care au luat pilule din această primă generaţie de anticoncepţionale.
Potrivit AFP, studiul realizat de cercetătorii Universităţii Aberdeen pe 46.112 femei, monitorizate din 1968, timp de aproape patru decenii, nu a relevat o mortalitate ridicată în rândul femeilor care au apelat la aceste tratamente, ci dimpotrivă, medicii au observat câteva beneficii.
Rata de mortalitate a fost mai mică cu 12% în rândul femeilor care au utilizat pilule contraceptive comparativ cu cea din rândul femeilor care nu au apelat la această formă de contracepţie.
De asemenea, femeile care au apelat la contracepţia pe cale orală au prezentat o rată a mortalităţii cauzate de cancer inferioară, mai ales în ceea ce priveşte cancerul colorectal, uterin şi ovarian.
Acest articol a fost citit de 109 vizitatori
Dental Implant | Dentist Directory | Dental Clinics | Dentists | Dentistry | Dental Offices | Find a Dentist
Horoscop Saptamanal | Horoscop Lunar | Felicitari Aniversare | Rochii de Seara | Rochii de Ocazie | Coafuri 2012 | Tunsori 2012 | Diete de Slabit | Dieta Daneza | Dieta Disociata | Dieta Atkins | Dieta cu Supa de Varza | Director de Firme



















