Concurs "Profilaxie dentara pentru copii"
Adaugat de Clinica Stomatologica Dr. Trufas
Clinica Stomatologica Dr. Trufas iti...
Cofeina contribuie la avortul spontan
Cofeina contribuie la creşterea riscului de avort spontan
Femeile care beau cantitaţi mari de cafea în timpul sarcinii prezinta mai multe riscuri de a suferi un avort spontan, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii americani, publicat în American Journal of Obstetrics and Gynecology.
Femeile însarcinate ar trebui sa renunţe la consumul de bauturi cu cofeina, spun autorii acestui studiu, cercetatorii de la centrul Kaiser Permanente, un important grup de îngrijire şi cercetari medicale.
Acesta este primul studiu care a luat în calcul simptomele specifice sarcinii, precum voma şi greaţa, pentru a pune mai bine în evidenţa asocierea dintre consumul de cofeina şi avortul spontan, spun autorii.
Greţurile matinale şi voma provocate de sarcina le determina pe multe femei sa evite bauturile ce conţin cofeina.
Studiul, la care au participat 1.063 de femei însarcinate şi care s-a desfaşurat în perioada 1996 - 1998, "confirma asocierea dintre cofeina şi avort spontan, dupa ce s-au luat în calcul doar femeile care au continuat sa consume bauturi cu cofeina pe perioada sarcinii", spun cercetatorii.
Femeile care au consumat zilnic cel puţin doua ceşti de cafea sau cinci cutii de bauturi cu cofeina (echivalentul a 200 de miligrame de cofeina) au prezentat de doua ori mai multe riscuri de avort faţa de cele care nu au consumat cofeina pe timpul sarcinii.
Femeile care au consumat zilnic mai puţin de 200 de miligrame de cofeina au prezentat cu 40% mai multe riscuri de a suferi un avort.
Cofeina se gaseşte în cafea, dar şi în ceai, bauturi energizante sau ciocolata calda.
Cofeina poate afecta sanatatea fatului, pentru ca acesta nu o poate metaboliza. Cofeina poate afecta dezvoltarea celulara şi scadea fluxul sangvin de la mama la fat. Unii cercetatori sunt de parere ca aceasta substanţa poate afecta greutatea la naştere a copilului şi favoriza naşterea prematura.
Femeile care beau cantitaţi mari de cafea în timpul sarcinii prezinta mai multe riscuri de a suferi un avort spontan, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii americani, publicat în American Journal of Obstetrics and Gynecology.
Femeile însarcinate ar trebui sa renunţe la consumul de bauturi cu cofeina, spun autorii acestui studiu, cercetatorii de la centrul Kaiser Permanente, un important grup de îngrijire şi cercetari medicale.
Acesta este primul studiu care a luat în calcul simptomele specifice sarcinii, precum voma şi greaţa, pentru a pune mai bine în evidenţa asocierea dintre consumul de cofeina şi avortul spontan, spun autorii.
Greţurile matinale şi voma provocate de sarcina le determina pe multe femei sa evite bauturile ce conţin cofeina.
Studiul, la care au participat 1.063 de femei însarcinate şi care s-a desfaşurat în perioada 1996 - 1998, "confirma asocierea dintre cofeina şi avort spontan, dupa ce s-au luat în calcul doar femeile care au continuat sa consume bauturi cu cofeina pe perioada sarcinii", spun cercetatorii.
Femeile care au consumat zilnic cel puţin doua ceşti de cafea sau cinci cutii de bauturi cu cofeina (echivalentul a 200 de miligrame de cofeina) au prezentat de doua ori mai multe riscuri de avort faţa de cele care nu au consumat cofeina pe timpul sarcinii.
Femeile care au consumat zilnic mai puţin de 200 de miligrame de cofeina au prezentat cu 40% mai multe riscuri de a suferi un avort.
Cofeina se gaseşte în cafea, dar şi în ceai, bauturi energizante sau ciocolata calda.
Cofeina poate afecta sanatatea fatului, pentru ca acesta nu o poate metaboliza. Cofeina poate afecta dezvoltarea celulara şi scadea fluxul sangvin de la mama la fat. Unii cercetatori sunt de parere ca aceasta substanţa poate afecta greutatea la naştere a copilului şi favoriza naşterea prematura.
Sursa: www.mediafax.ro
Acest articol a fost citit de 128 vizitatori
Dental Implant | Dentist Directory | Dental Clinics | Dentists | Dentistry | Dental Offices | Find a Dentist
Horoscop Saptamanal | Horoscop Lunar | Felicitari Aniversare | Rochii de Seara | Rochii de Ocazie | Coafuri 2012 | Tunsori 2012 | Diete de Slabit | Dieta Daneza | Dieta Disociata | Dieta Atkins | Dieta cu Supa de Varza | Director de Firme



















