Folosirea atei dentare pentru cei cu aparat dentar
Atunci cand aveti aparat dentar este foarte important sa...
Atunci cand aveti aparat dentar este foarte important sa...
Concurs "Profilaxie dentara pentru copii"
Adaugat de Clinica Stomatologica Dr. Trufas
Clinica Stomatologica Dr. Trufas iti...
Ajuta un mic dejun copios la dieta?
Ajuta un mic dejun copios la dieta? Dupa ce ani de-a randul specialistii in nutritie si sanatate au indemnat pastrarea traditiei unui mic dejun copios, s-a constatat ca mancaciosii au tendinta sa intreaca masura chiar si daca sunt satui de dimineata.
Numeroase studii au aratat ca, atunci cand se ia in fiecare dimineata un mic dejun copios, scad sansele ca pe parcursul zilei sa ne delectam cu snacks-uri nesanatoase sau sa mancam prea mult la pranz si cina.
Cei care sunt insa dependenti de placerile culinare par sa nu respecte regula, dupa cum arata un studiu realizat la Universitatea din Munchen, citat de The Daily Mail.
Specialistii germani au monitorizat aproape 400 de persoane in ceea ce priveste alimentatia si caloriile, pentru a afla daca un mic dejun copios reduce cantitatea de mancare consumata in timpul zilei.
Fara probleme, participantii au mancat la fel de mult si la pranz si seara, indiferent cat si ce mancau de dimineata, motiv pentru care micul dejun a crescut numarul de calorii consumate zilnic, in loc sa-l scada, asa cum se credea. Specialistul german care a realizat studiul ii sfatuieste pe cei care tin dieta sa manance mai putina paine si mai putin unt, alegand in schimb ouale prajite si sunca la micul dejun.
Cu toate acestea, raman in picioare statisticile, care arata ca persoanele care iau in mod regulat micul dejun au o alimentatie echilibrata, au sanse mai mici sa fie supraponderale si risc mai mic de a dezvolta diverse afectiuni, spre deosebire de alte persoane, care sar peste masa de dimineata.
Numeroase studii au aratat ca, atunci cand se ia in fiecare dimineata un mic dejun copios, scad sansele ca pe parcursul zilei sa ne delectam cu snacks-uri nesanatoase sau sa mancam prea mult la pranz si cina.
Cei care sunt insa dependenti de placerile culinare par sa nu respecte regula, dupa cum arata un studiu realizat la Universitatea din Munchen, citat de The Daily Mail.
Specialistii germani au monitorizat aproape 400 de persoane in ceea ce priveste alimentatia si caloriile, pentru a afla daca un mic dejun copios reduce cantitatea de mancare consumata in timpul zilei.
Fara probleme, participantii au mancat la fel de mult si la pranz si seara, indiferent cat si ce mancau de dimineata, motiv pentru care micul dejun a crescut numarul de calorii consumate zilnic, in loc sa-l scada, asa cum se credea. Specialistul german care a realizat studiul ii sfatuieste pe cei care tin dieta sa manance mai putina paine si mai putin unt, alegand in schimb ouale prajite si sunca la micul dejun.
Cu toate acestea, raman in picioare statisticile, care arata ca persoanele care iau in mod regulat micul dejun au o alimentatie echilibrata, au sanse mai mici sa fie supraponderale si risc mai mic de a dezvolta diverse afectiuni, spre deosebire de alte persoane, care sar peste masa de dimineata.
Sursa: www.ziare.com
Acest articol a fost citit de 159 vizitatori
Dental Implant | Dentist Directory | Dental Clinics | Dentists | Dentistry | Dental Offices | Find a Dentist
Horoscop Saptamanal | Horoscop Lunar | Felicitari Aniversare | Rochii de Seara | Rochii de Ocazie | Coafuri 2012 | Tunsori 2012 | Diete de Slabit | Dieta Daneza | Dieta Disociata | Dieta Atkins | Dieta cu Supa de Varza | Director de Firme



















